Energiataso oli tänään aika matala, kohtuullisesti selvisin pitkästä päivästä. Tein perusjumpan, johon sisältyy vatsalihaksia ja selän ja niskan tuki- ja liikkuvuusharjoituksia... ja vähän muutakin. Reidet on jotenkin tukossa, en ole varma johtuuko eilisestä suht pitkästä juoksusta, uusista kengistä tai jostakin muusta. Paino oli aamulla 78.5 kg.
Syönyt olen aamulla rasvattoman viilin, siivun mallasleipää jonka päällä 9% edamia, kalkkunaleikettä ja tomaattia, lounaalla pienen annoksen eilistä couscous-salaattia, banaani ja pieni kourallinen cashew-pähkinöitä, illallisella kaura-riisiä, savustettua lohta ja uunissa paistettuja vihanneksia (bataattia, punajuurta, sipulia).
Onko tuo teidän mielestä paljon? Liikaa?
Olisi  mukava kuulla mitä muut syövät silloin kun ei varsinaisesti ole nälkä, mutta tekee mieli syödä jotain? Mä huomaan, että mulla on ollut tapana nauttia syömisestä silloinkin kun ei mitenkään erityisesti ole nälkä. Etenkin illalla sellainen herkuttelu esim. juuston, hapankorppujen ja pienen suolaisen kanssa on ollut mulle tapa, jolla ei ole yleensä mitään tekemistä nälän kanssa. Nyt en ole oikeastaan yhtään kertaan sortunut siihen, mutta hieman mielessä kaihertaa, että ettenkö koskaan enää pysty suomaan itselleni niitä ylellisyyksiä ja nautintoja? Viinistä en ole ainakaan toistaiseksi luopunut, vaikka kaloreitahan siitäkin kertyy. Kuitenkin yritän pitää määrät kohtuullisina ja nauttinut olen -kuten tavallisestikin- erittäin kuivia valkkareita tai cavaa ja silloin tällöin kuivaa/light siideriä.