Tänään on toimistopäivä. Lähden kohta sinne ja menen myös muutamaan palaveriin. Ei hirveesti huvittais, mutta pakko on hoitaa nuo muutamat hommat pois päiväjärjestyksestä. Ensi viikon olen sitten lomalla tästä työstä.
Kurkku on parempi ja kitalaessa kirvelevät valkoiset täplät ovat vähenemään päin. Mutta muutama niitä vielä on. Olen yrittänyt käydä harvemmin puntarilla välttääkseni turhaa ahdistusta. Tänä aamuna kävin ja paino oli 76.1 kg. Jospa nyt olisin pysyvästi menossa olle 76 kilon. Niin tarvitsisin sitä motivaation kannalta. Mulla on tärkeä työkeikka 22.8. ja jossain vaiheessa haaveilin, että silloin painaisin 70 kg. Ei tule onnistumaan, mutta jos olisin lähempänä 70 kuin 80 kiloa, niin hyvä. Vaikka 73?

Päivän syömiset:
- kahvia
- teetä ja 1% viili
- kirkas kasviskeitto, erilaisia salaatteja, viipale ruislimppua, teetä
- sokerittomia kurkkupastilleja, 1 knäckis
- light siideri
- kaksi rosepippuri-kanafilettä, salaattia jossa jäävuorisalaattia, kevyttä mozzarellaa, oliiviöljyä, balsamicoa, mustapippuria ja basilikaa, yks hapankorppu jonka päällä 9% sulatejuustoa
- muutama lasi punaviiniä, pari Real Snacksin punajuurilastua, kaksi hapankorppua jonka päällä 9% sulatejuustoa

Edit klo 19:
Parikat ovat täällä! Olen aivan myyty. Kengät ovat jumalaiset, juuri sopivat enkä ole hetkeäkään katunut kallista ostostani. Hain kengät kun aamulla lähdin töihin ja pakkohan niitä oli heti siellä kokeilla. Työkaverinikin sanoi, että nuo ovat niin sinun näköiset kuin olla ja voi. Ja jo nyt musta tuntuu, että mulla on ollut ne aina. Itse asiassa, miten mä olen voinut elää ilman niitä? En ymmärrä. Vaikka kuva kengistä jaloissani on surkea, laitan silti sen tähän. Minnan omilta sivuilta löytyy parempiakin...

1760724.jpg