73.2 kg!
Hyvähyvähyvä mä. Pakko päivittää paino kun noin mukavat lukemat oli aamulla puntarissa.

Päivän syömiset:
- kahvia
- cappucino, omena, muutama viinirypäle
- kiinalaisessa salaattia, vähän riisiä ja nuudelia, kanakastiketta, kasviskastiketta, yksi friteerattu kanan pala, yks kanansiipi, vettä
- kanafile ja yksi peruna, vadelmakiisseliä ja kevyttä vaahtoavaa vaniljakastiketta, punaviiniä

Edit klo 20.30:
Aika paljon on ollut hommia viime aikoina. Toisaalta mukavaa, mutta mun pitää vähän pitää huolta etten rasita itseäni töillä liikaa. Olen tänään ollut todella iloinen pudotuksestani ja tosi ylpeä itsestäni. Musta tuntuu, että olen nykyään myös pirteämpi. Nyt vain yritän jatkaa samaan malliin ja toivoa että muutaman kuukauden sisällä paino alkaisi numerolla kuusi! Se olisi jo ihme, en saa sitä edes ajatella ettei siitä muodostu kauheaa mörköä. Mutta siihen ei enää ole niin kauheasti matkaa, joten luulen että se tavoite on ihan saavutettavissa. Yritän vain syödä järkevästi ja pitää kunto-ohjelman yllä. Se toimii!

Vähän laiskotti kun pääsin töistä kotiin, mutta puristin itseni kuitenkin lenkille. Olisi oikeastaan pitänyt mennä kuntosalille, mutta mieheni ja minun työaikataulut eivät sitä mahdollistaneet tänään. Kävin siis juoksemassa. Paremmin meni kuin eilen, 51min, 370 kcal josta 45% rasvaa, keskisyke 134.